איך השיטה של דיקלה מור תורמת לך בתקופה של אחרי לידה?

השיטה עוזרת לנשים שרוצות לרדת במשקל ולהתחזק אחרי הלידה, שנמאס להן מחדרי כושר שקשה להן להתמיד, שרוצות להוריד במשקל, לחזק את הבטן, גב, רצפת אגן ובכלל לחטב את הגוף ולחזק את הנפש להצליח לעשות זאת על ידי שיטה ייחודית המשלבת אימוני פילאטיס ו NLP בליווי אישי ושילוב של מפגשי NLP לשינוי דפוסי אכילה ושחרור פחדים לטובת השגת המטרה ..

אחרי הלידה הגוף שלנו נמצא בפוסט טראומה, הוא זקוק למנוחה והתאוששת אחרי שעות של צירים ולחיצות, אחרי חודשים של סחיבת משקל עודף, המפרקים שלנו כואבים, הבטן רפוסה, אנחנו מדממות ופגיעות גם גופנית וגם נפשית, אחרי הלידה אנחנו זקוקות לכמה שיותר תמיכה מהסביבה שלנו, תמיכה פעילה כמו עזרה עם התינוק.ת החדש.ה, החלפת טיטולים, האכלה במידה ואת לא מניקה, שמירה על התינוק כדי לאפשר לך לנוח ולישון, ולא פחות חשוב אנחנו זקוקות לתמיכה נפשית, השינויים ההורמונליים הם כמעט ובלתי נמנעים, בוודאי וכבר שמעת/קראת על הבייביבלוז דכדוך לאחר לידה, וזו לא קלישאה, אני עברתי בייביבלוז בשתי הלידות ומניסיון אישי שלי אני יכולה להגיד לך שהתמיכה הנפשית חשובה לא פחות מהתמיכה הפיזית, בעזרת הכלים בשיטה שלי יכולתי להתמודד עם נפילות מצב הרוח והבכי הפתאומי שהתפרץ לו סתם ככה אחרי הלידה.

 

אני ממליצה להכין לך את הסביבה  האולטימטיבית שתחבק אותך משני הכיוונים.

בשיטה הזו אני משלבת לך את שני העולמות הגוף והנפש, אחרי הלידה הגוף בפוסט טראומה והוא חייב לחזור לעצמו בהדרגתיות שמתאימה למצב שלו ולא למה שאנחנו רוצות. אנחנו רוצות ישר לחזור לבטן שהייתה לנו לפני הלידה, אנחנו רוצות ישר לחזור למשקל שלנו לפני הלידה, אבל זה לא עובד ככה, אנחנו חייבות להתחשב במצב של הגוף שלנו, בעייפות שלו בגלל חוסר שעות שינה, בחולשה במפרקים בגוף, להתחשב ברצפת האגן ובשרירי הבטן והגב, לכן התכנית היא הדרגתית ושמה דגש על השלב החשוב הזה של אחרי הלידה גופנית ונפשית.

 

אני אתך יד ביד עד לחיזוק של שניהם יחד וכמובן שנעבוד יחד על שינוי דפוסי אכילה שיכול מאוד להיות שהשתבשו במהלך ההריון וזה טבעי ונורמלי לחלוטין, בהדרגה ובהקשבה תחזירי את עצמך למסלול של כושר ותזונה נכונה.