אני עוזרת לנשים שרוצות לשמור על גוף בריא וחזק במהלך ההריון ואחרי לידה בשילוב ייחודי של NLP לשחרור פחדים וחרדות לקראת הלידה.

כמישהי שמתאמנת מגיל מאוד צעיר במהלך ההריונות הרגשתי איך הגוף שלי מאט את הקצב שלו. הרגשתי שזה לא הגוף שלי, משהו קורה לו, הוא מכתיב עכשיו את הקצב, ואם לא התאמנתי בהריון כמה ימים, זה הספיק כדי לגרום לגוף שלי לאותת בכאבי גב, עייפות, זה אפילו הורגש במערכת המטבולית  שהאטה את הקצב שלה בימים שבהם לא התאמנתי.

החשיבות של פילאטיס במהלך ההיריון ואחרי הלידה היא קריטית, מאחר ובמהלך ההריון הגוף שלנו עובר שינויים פיזיולוגיים והורמונליים, הגב מתחיל לכאוב, שרירי רצפת האגן נחלשים, בריחת שתן, שיווי המשקל בירידה ועוד... לכן חשוב מאוד לחזק את הגוף במהלך ההריון ולא פחות אחרי הלידה.

בשיעורים אנחנו נחזק את הבטן והגב, תוך כדי חיזוק רצפת האגן ובכלל נחטב את הגוף ונרגיע את הנשמה.

חשוב שתדעי שבסטודיו שלי את מקבלת הרבה מעבר לרק אימוני פילאטיס בסטודיו את מקבלת הכנת הגוף והנפש ללידה. אנחנו נתרגל יחד תנועות, נשימות נכונות, הרפיה ומדיטציות לשחרור ורגיעה בשילוב מפגשי NLP לשחרור פחדים וחרדות לקראת הלידה

פילאטיס אחרי לידה לשיקום רצפת האגן וחיזוק שרירי הליבה בשילוב מפגשי NLP לשינוי הרגלי אכילה, ומפגשי NLP לזוגיות אחרי הלידה.

האימונים בקבוצות קטנות לכן את תקבלי יחס אישי וחם,

נעים מאוד, אני דיקלה מור טריינר NLP

מדריכה מוסמכת לפילאטיס מזרן, מוסמכת מטעם וינגייט לאימוני יוגה לנשים בהריון ואחרי לידה, פילאטיס לחיזוק רצפת האגן והבטן בהריון ואחרי לידה, חיזוק שרירי ליבה ויציבה.